Szeles Picton és a keleti part / Windy Picton and East Coast

Our (AA & me) next and last destination was Picton. We had a quick look around in town: went down to the Quay and I realized Picton was windy as much as Wellington, on the North Island! (Or even more…)

A következő és egyben utolsó állomásunk (AA és én) Picton volt. Gyorsan körülnéztünk a városban: lementünk a partra és egyből szembetűnt, hogy Picton éppolyan szeles volt, mint az északi szigeten Wellington! (Vagy még jobban…)

Posted 15 postcards 🙂 Not as many as last year, but sorry, don’t be surprised if this time you don’t receive one… I tried to send some to those, who didn’t receive my postcards last year or I didn’t send one at all.

Feladtam 15 képeslapot 🙂 Nem olyan sok, mint tavaly, bocsi, és ne legyél meglepődve, ha idén neked nem jutott… Próbáltam azoknak küldeni, akik tavaly nem kapták meg, vagy azoknak, akiknek egyáltalán nem is küldtem.

AA stayed in Picton for another night then went to the North Island by ferry, so we said goodbye and wished good luck to each other. I was heading to Kaikoura on my own (again), but on the way there stopped in Blenheim (i-site) to book accommodation. Blenheim was not really a touristic place, but quite nice.

AA ott maradt Pictonban még egy napot, aztán ment az északi szigetre a komppal, így búcsút vettünk egymástól és kívántunk sok szerencsét a jövőre. Úton voltam tehát Kaikoura-ra (megint egyedül), de megálltam Blenheim-ben az i-site-ban, szállást foglalni. Blenheim nem éppen egy turisztikai látványosság, de azért egész szép kis hely.

Oh… the rain again… The rain and the wind became good friends this afternoon, so unfortunately I couldn’t really enjoy the view of the East Coast. Stopped once to have a break on the beach, but I was scared to sit in the car, as it was extremely windy and nearly pushed my car away from the road! Decided to carry on my journey towards the South. By the time I got to the Ohau Point to see the seal colony, it was SLIGHTLY better, but still awful.

Óóó… és megint az eső… Az eső és a szél jó barátok lettek ezen a délutánon, így sajnos nem igazán tudtam élvezni a keleti part csodáit. Egyszer ugyan megálltam egy rövid szünetre, de elég félelmetes volt, ahogy a szél majdnem arrább dobta a kocsit a parton, szóval úgy döntöttem, jobb, ha inkább úton vagyok dél felé. Mire az ohau-i fóka-kolóniához értem, egy HAJSZÁLNYIT jobb volt az idő, de még mindig szörnyű!

Kaikoura! I have been waiting for you for a while… And here I am!

Kaikoura! Már mióta várok rád… És itt vagyok!

Published on Mar 11, ’12 4:27 AM on Multiply.

Leave a comment

Filed under beszámoló/journal, képes

Leave a comment